پایان نامه رابطه بین سنخهای شخصیتی با خودکارآمدی در معلمان شهرستان عنبرآباد
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فهرست مطالب
عنوان شماره صفحه
چکیده ………………………………………………………………………………………………………………………………………. 1
فصل اول: کلیات تحقبق
1-1 مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………….. 2
1-2 بیان مسئله …………………………………………………………………………………………………………………………. 3
1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق ……………………………………………………………………………………………………. 4
1-4 اهداف تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………6
1-4-1 هدف کلی ………………………………………………………………………………………………………………………..6
1-4-2 اهداف ویژه ………………………………………………………………………………………………………………………6
1-5 فرضیه های تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………6
1-5-1 فرضیهی کلی …………………………………………………………………………………………………………………..6
1-5-2 فرضیه های ویژه ………………………………………………………………………………………………………………..6
1-6 تعاریف عملیاتی واژهها و اصطلاحات……………………………………………………………………………………..7
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق
2-1 خودکارآمدی ………………………………………………………………………………………………………………………..8
2-1-1 مراحل رشد و الگوگیری خودکارآمدی………………………………………………………………………………12
2-1-2 ارزیابیهای خودکارآمدی در سنین مختلف…………………………………………………………………………13
2-1-3 احساس خودکارآمدی……………………………………………………………………………………………………..14
2-1-3-1 سن وتفاوتهای جنسیت ……………………………………………………………………………………………15
2-1-3-2 ظاهر جسمانی……………………………………………………………………………………………………………..15
2-1-4 مراحل رشد سرمشقگیری و احساس کارآیی………………………………………………………………………15
2-1-4-1 کودکی…………………………………………………………………………………………………………………….. 15
2-1-4-2 نوجوانی……………………………………………………………………………………………………………………..15
2-1-4-3 بزرگسالی………………………………………………………………………………………………………………….15
2-1-4-4 پیری………………………………………………………………………………………………………………………..16
2-1-5 منابع ارزیابیهای خودکارآمدی…………………………………………………………………………………………18
2-1-6 احساس خویشتن……………………………………………………………………………………………………………..19
2-1-7 چگونه به تفکر و تخیل فعال دست یابیم……………………………………………………………………………19
2-1-8 افراد دارای خودکارآمدی بالا…………………………………………………………………………………………….20
2-1-9 مردم با خودکارآمدی پایین………………………………………………………………………………………………..20
2-1-10 راهکارهایی برای رسیدن به خودکارآمدی بالا…………………………………………………………………….21
2-2 شخصیت ……………………………………………………………………………………………………………………………22
2-2-1 شخصیت شما تابع اندیشههای شماست………………………………………………………………………………23
2-2-2 ابعاد شخصیت از نظر آیزنک …………………………………………………………………………………………….24
2-2-2-1 برونگرایی، درونگرایی…………………………………………………………………………………………………25
2-2-2-2 روانرنجورخویی………………………………………………………………………………………………………….25
2-2-3 اصول شخصیت شناسی…………………………………………………………………………………………………….26
2-2-3-1 ثبات بین فرهنگی ……………………………………………………………………………………………………… 26
2-2-3-2 ثبات عوامل ………………………………………………………………………………………………………………..26
2-2-4 عوامل به وجود آورنده شخصیت ………………………………………………………………………………………27
2-2-4-1 عوامل رفتار ………………………………………………………………………………………………………………..27
2-2-4-2 عوامل زیستی شخصیت ……………………………………………………………………………………………….31
2-2-4-2-1 عوامل جنسیت ……………………………………………………………………………………………………….31
2-2-4-2-2 عوامل سن ……………………………………………………………………………………………………………..33
2-2-5 عوامل موثر بر شکل گیری شخصیت …………………………………………………………………………………..33
2-2-5-1 عامل وراثت…………………………………………………………………………………………………………………33
2-2-5-2 عامل محیط…………………………………………………………………………………………………………………34
2-2-5-3 عامل یادگیری………………………………………………………………………………………………………………35
2-2-5-4 عامل والدین ……………………………………………………………………………………………………………….35
2-2-5-5 عامل رشد……………………………………………………………………………………………………………………35
- ۹۸/۰۳/۱۶