پایان نامه تعیین ساختار عاملی مقیاس آمادگی برای بی حوصلگی در دانشجویان ایرانی
مرتب و کامل است)
1-1 مقدمه.. 7
1-2 بیان مسأله.. 9
1-3 اهمیت وضرورت پژوهش.. 13
1-4 اهداف کلی و اختصاصی پژوهش.. 15
1-4-1 هدف کلی.. 15
1-4-2 اهداف اختصاصی.. 15
1-5 سؤالات پژوهش.. 15
1-6 متغیرها.. 16
1-6-1 متغیرهای پیش بین:.. 16
1-6-2 متغیر ملاک.. 16
1-6-3 متغیر مقایسه ای:.. 16
1-7 تعاریف مفهومی و عملیاتی.. 16
1-7-1 تعریف مفهومی آمادگی برای بی حوصلگی.. 16
1-7-2 تعریف عملیاتی آمادگی برای بی حوصلگی.. 16
1-7-3 تعریف مفهومی هیجان خواهی.. 17
1-7-4 تعریف عملیاتی هیجان خواهی.. 17
1-7-5 تعریف مفهومی پرخاشگری.. 18
1-7-6 تعریف عملیاتی پرخاشگری.. 18
1-7-7 تعریف مفهومی معنا و هدف در زندگی.. 19
1-7-8 تعریف عملیاتی معنا و هدف در زندگی.. 20
1-7-9 تعریف مفهومی انگیزش تحصیلی.. 20
1-7-10 تعریف عملیاتی انگیزش تحصیلی.. 20
2-1 مقدمه.. 22
2-2 شواهد نظری در خصوص بیحوصلگی.. 24
2-2-1 دیدگاه روانکاوی :.. 24
2-2-2 رویکرد تحولی :.. 25
2-2-3 رویکرد اسنادی :.. 26
2-3-1 سایر نظریه ها و پژوهشهای روانشناختی بیحوصلگی.. 28
2-3-2 دیدگاه فیزیولوژیکی :.. 30
2-3-3 رویکرد عوامل صنعتی- انسانی :.. 32
2-3-4 مدل اجبار- تلاش.. 36
2-3-5 مدل مقاومت.. 37
2-3-6 مدل بیحوصلگی به عنوان یک سازه ی اجتماعی.. 39
2-4 اندازه گیری وسنجش آمادگی برای بیحوصلگی :.. 42
2-4-1 مقیاس آمادگی بیحوصلگی (BPS).. 43
2-5 پیش بینی کننده های بیحوصلگی :.. 43
2-5-1 هیجان خواهی :.. 43
2-5-2 خشم و پرخاشگری:.. 45
2-5-3 معنا در زندگی :.. 46
2-5-4 انگیزش تحصیلی.. 49
2-6 پیشینه تجربی.. 51
2-6-1 تحقیقات انجام شده ساختار عاملی BPS :.. 51
2-6-2 تحقیقات انجام شده پیش بینی کننده ها ی آمادگی برای بی حوصلگی 56
2-7 خلاصه فصل دوم :.. 58
3-1 روش.. 55
3-2 جامعه، نمونه و روش نمونه گیری.. 55
3-3-1 مقیاس هیجان خواهی زاکرمن – فرم پنجم.. 55
3-3-2 مقیاس پرخاشگری باس و پری.. 56
3-3-3 مقیاس معنا و هدف زندگی.. 57
3-3-4 مقیاس انگیزش تحصیلی:.. 57
3-3-5 مقیاس آمادگی برای بیحوصلگی (BPS):.. 57
3-4 روش جمع آوری داده ها.. 58
3-5 روش های تجزیه و تحلیل داده ها:.. 58
4-1 مقدمه.. 60
4-2 بخش توصیفی.. 60
4-3 بخش استنباطی و پاسخ به سؤالات پژوهشی.. 61
4-3-2 روایی سازه.. 67
5-1 مقدمه.. 85
5-1-1 سؤال 1: مؤلفه های آمادگی برای بی حوصلگی در دانشجویان ایرانی کدامند؟ 85
5-1-2 سؤال 2: آیا هیجان خواهی، خشم و پرخاشگری، معنا و هدف در زندگی و انگیزش تحصیلی می توانند آمادگی برای بی حوصلگی را در دانشجویان ایرانی پیش بینی کنند؟.. 88
- ۹۸/۰۳/۱۶