فایل دانشگاهی – بررسی تأثیر مهدکودک ها بر جامعه پذیری کودکان
۳-۴- ابزار گردآوری اطلاعات ۷۷
۳-۵- روایی و پایایی ابزار گردآوری اطلاعات ۷۷
۳-۵-۱ پایایی تحقیق. ۷۸
۳-۶- روش گردآوری اطلاعات ۷۹
۳-۷- روش تجزیه و تحلیل داده ها ۷۹
۳-۸- محدودیت های تحقیق. ۷۹
فصل چهارم – تجزیه و تحلیل و بیان نتایج حاصل از تحقیق
۴-۱- توصیف شاخص های دموگرافیک(بررسی ویژگی های عمومی) ۸۲
۴-۱-۱- وضعیت جنسی آزمودنی ها ۸۲
۴-۱-۲- وضعیت چندمین فرزند بودن آزمودنی ها ۸۳
۴-۱-۳- وضعیت میزان تحصیلات مادر آزمودنی ها ۸۴
۴-۱-۴- وضعیت تحصیلات پدران آزمودنی ها ۸۵
۴-۱-۵- وضعیت متغیرشاغل بودن مادران آزمودنی ها ۸۶
۴-۱-۶- وضعیت متغیرشاغل بودن پدران آزمودنی ها ۸۷
۴-۱-۷- وضعیت فراوانی سهم هر مهدکودک در انتخاب کل آزمودنی ها ۸۸
۴-۲- بررسی نرمالیته بودن متغیر ها ۸۹
۴-۳- بررسی فرضیه های تحقیق. ۹۰
۴-۳-۱- فرضیه اول تحقیق. ۹۰
۴-۳-۲- فرضیه دوم تحقیق. ۹۱
۴-۳-۳- فرضیه سوم تحقیق. ۹۲
۴-۳-۴- فرضیه چهارم تحقیق. ۹۳
۴-۳-۵- فرضیه پنجم تحقیق. ۹۴
۴-۴- بررسی فرضیات فرعی. ۹۴
۴-۴-۱- فرضیه فرعی اول. ۹۴
۴-۵ خلاصه فصل. ۹۶
فصل پنجم – بحث و تفسیر و نتیجه گیری و جمع بندی
۵-۱- تفسیر داده ها ۹۸
۵-۲- ارائه ی پیشنهادات ۹۹
منابع
منابع فارسی ۱۰۱
پیوست
پرسشنامه ۱۰۶
چکیده انگلیسی ۱۰۹
فهرست جدول ها
عنوان صفحه
جدول ۳-۱ جدول پایایی متغیر جامعه پذیری. ۷۹
جدول۴-۱- توزیع فراوانی وضعیت جنسی آزمودنی ها ۸۲
جدول ۴-۲- توزیع فراوانی وضعیت چندمین فرزند بودن آزمودنی ها ۸۳
جدول ۴-۳- توزیع فراوانی وضعیت میزان تحصیلات مادران آزمودنی ها ۸۴
جدول ۴-۴-توزیع فراوانی وضعیت تحصیلات پدران آزمودنی ها ۸۵
جدول ۴-۵- توزیع فراوانی متغیر شاغل بودن مادران آزمودنی ها ۸۶
جدول ۴-۶- وضعیت اشتغال پدران آزمودنی ها ۸۷
جدول ۴-۷- وضعیت فراوانی سهم هر مهدکودک در انتخاب کل آزمودنی ها ۸۸
جدول ۴-۸- آماره های تست نرمالیته شاپیرو-ویلک مربوط به متغیر جامعه پذیری کودکان در مهدکودک های شهرستان بندرعباس ۹۰
جدول۴-۹- آزمون تی تک نمونه ای برای تعیین اثر مهدکودک بر فرایند جامعه پذیری کودکان. ۹۱
جدول۴-۱۰-آزمون تی تک نمونه ای برای تعیین اثر مهدکودک بر تسریع فرایند جامعه پذیری کودکان. ۹۲
جدول۴-۱۱- .آزمون تی تک نمونه ای برای استفاده مهدکودک ها از روش های علمی جامعه شناختی. ۹۲
جدول۴-۱۲- آزمون تی تک نمونه ای برای استفاده مهدکودک ها از روش های روانشناختی و تربیتی. ۹۳
جدول۴-۱۳-آزمون تی تک نمونه ای برای مواجه بودن مهدکودک ها با مشکلات در جامعه پذیری کودکان. ۹۴
جدول ۴-۱۴-تفاوت بین فراوانی ها در تحصیلات مادر در فرستادن کودک به مهدکودک. ۹۵
جدول ۴-۱۵- تفاوت بین فراوانی ها در شاغل بودن مادر در فرستادن کودک به مهدکودک. ۹۶
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار۴-۱- درصد فراوانی وضعیت جنس آزمودنی ها ۸۲
نمودار۴-۲-درصد فراوانی وضعیت چندمین فرزند بودن آزمودنی ها ۸۳
نمودار ۴-۳- توزیع فراوانی وضعیت میزان تحصیلات مادران آزمودنی ها ۸۴
نمودار۴-۴- توزیع فراوانی وضعیت تحصیلات پدران آزمودنی ها ۸۵
نمودار ۴-۵- وضعیت اشتغال مادران آزمودنی ها ۸۶
نمودار ۴-۶-وضعیت اشتغال پدران آزمودنی ها ۸۷
نمودار ۴-۷- وضعیت فراوانی سهم هر مهدکودک در انتخاب کل آزمودنی ها ۸۹
- ۹۹/۰۹/۰۸