نقد و بررسی متون پایان نامه ها

نقد و بررسی پایان نامه ها همه رشته های دانشگاهی

نقد و بررسی متون پایان نامه ها

نقد و بررسی پایان نامه ها همه رشته های دانشگاهی

رشته حسابداری مدیریت دولتی بازرگانی مالی منابع انسانی زنجیره تامین حقوق جزا جرم شناسی بین الملل خصوصی عمومی برق قدرت الکترونیک مخابرات کنترل عمران خاک سازه زلزله مکانیک سیالات حرارت کامپیوتر ادبیات تاریخ روانشناسی علوم تربیتی فقه الهیات فلسفه ادیان دانشگاه آزاد صنایع جغرافیا رشته زبان علوم اجتماعی و جامعه شناسی علوم سیاسی

۳-۴- ابزار گردآوری اطلاعات ۷۷
۳-۵- روایی و پایایی ابزار گردآوری اطلاعات ۷۷
۳-۵-۱ پایایی تحقیق. ۷۸
۳-۶- روش گردآوری اطلاعات ۷۹
۳-۷- روش تجزیه و تحلیل داده ها ۷۹
۳-۸- محدودیت های تحقیق. ۷۹
فصل چهارم – تجزیه و تحلیل و بیان نتایج حاصل از تحقیق
۴-۱-  توصیف شاخص های دموگرافیک(بررسی ویژگی های عمومی) ۸۲
۴-۱-۱-  وضعیت جنسی آزمودنی ها ۸۲
۴-۱-۲-  وضعیت چندمین فرزند بودن آزمودنی ها ۸۳
۴-۱-۳-  وضعیت میزان تحصیلات مادر آزمودنی ها ۸۴
۴-۱-۴-   وضعیت تحصیلات پدران آزمودنی ها ۸۵
۴-۱-۵-  وضعیت  متغیرشاغل بودن مادران آزمودنی ها ۸۶
۴-۱-۶-  وضعیت  متغیرشاغل بودن پدران آزمودنی ها ۸۷
۴-۱-۷-  وضعیت فراوانی سهم هر مهدکودک در انتخاب کل آزمودنی ها ۸۸
۴-۲- بررسی نرمالیته بودن متغیر ها ۸۹
۴-۳-  بررسی فرضیه های تحقیق. ۹۰
۴-۳-۱-  فرضیه اول تحقیق. ۹۰
۴-۳-۲-  فرضیه دوم تحقیق. ۹۱
۴-۳-۳-  فرضیه سوم تحقیق. ۹۲
۴-۳-۴-  فرضیه چهارم تحقیق. ۹۳
۴-۳-۵-  فرضیه پنجم تحقیق. ۹۴
۴-۴- بررسی فرضیات فرعی. ۹۴
۴-۴-۱- فرضیه فرعی اول. ۹۴
۴-۵  خلاصه فصل. ۹۶
فصل پنجم – بحث و تفسیر و نتیجه گیری و جمع بندی
۵-۱- تفسیر داده ها ۹۸
۵-۲- ارائه ی پیشنهادات ۹۹
منابع
منابع فارسی ۱۰۱
پیوست
پرسشنامه ۱۰۶
چکیده انگلیسی ۱۰۹

فهرست جدول ها
عنوان                                                                                                                                                         صفحه
جدول ۳-۱ جدول پایایی متغیر جامعه پذیری. ۷۹
جدول۴-۱- توزیع فراوانی وضعیت جنسی آزمودنی ها ۸۲
جدول ۴-۲- توزیع فراوانی وضعیت چندمین فرزند بودن آزمودنی ها ۸۳
جدول ۴-۳- توزیع فراوانی وضعیت میزان تحصیلات مادران آزمودنی ها ۸۴
جدول ۴-۴-توزیع فراوانی وضعیت تحصیلات پدران  آزمودنی ها ۸۵
جدول ۴-۵- توزیع فراوانی متغیر  شاغل بودن مادران آزمودنی ها ۸۶
جدول  ۴-۶- وضعیت اشتغال پدران آزمودنی ها ۸۷
جدول ۴-۷-  وضعیت فراوانی سهم هر مهدکودک در انتخاب کل آزمودنی ها ۸۸
جدول ۴-۸- آماره های تست نرمالیته شاپیرو-ویلک مربوط به متغیر جامعه پذیری کودکان در مهدکودک های شهرستان بندرعباس   ۹۰
جدول۴-۹- آزمون تی تک نمونه ای برای تعیین اثر مهدکودک بر فرایند جامعه پذیری کودکان. ۹۱
جدول۴-۱۰-آزمون تی تک نمونه ای برای تعیین اثر مهدکودک بر تسریع فرایند جامعه پذیری کودکان. ۹۲
جدول۴-۱۱- .آزمون تی تک نمونه ای برای استفاده مهدکودک ها از روش های علمی جامعه شناختی. ۹۲
جدول۴-۱۲- آزمون تی تک نمونه ای برای استفاده مهدکودک ها از روش های روانشناختی و تربیتی. ۹۳
جدول۴-۱۳-آزمون تی تک نمونه ای برای مواجه بودن مهدکودک ها با مشکلات در جامعه پذیری کودکان. ۹۴
جدول  ۴-۱۴-تفاوت بین فراوانی ها در تحصیلات مادر در فرستادن کودک به مهدکودک. ۹۵
جدول  ۴-۱۵- تفاوت بین فراوانی ها در شاغل بودن مادر در فرستادن کودک به مهدکودک. ۹۶
 
 
فهرست نمودارها
عنوان                                                                                                                                                         صفحه
نمودار۴-۱- درصد فراوانی وضعیت جنس آزمودنی ها ۸۲
نمودار۴-۲-درصد فراوانی وضعیت چندمین فرزند بودن آزمودنی ها ۸۳
نمودار ۴-۳- توزیع فراوانی وضعیت میزان تحصیلات مادران آزمودنی ها ۸۴
نمودار۴-۴- توزیع فراوانی وضعیت تحصیلات پدران آزمودنی ها ۸۵
نمودار  ۴-۵- وضعیت اشتغال مادران آزمودنی ها ۸۶
نمودار  ۴-۶-وضعیت اشتغال پدران آزمودنی ها ۸۷
نمودار ۴-۷-  وضعیت فراوانی سهم هر مهدکودک در انتخاب کل آزمودنی ها ۸۹
 

  • آرما سالار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی