نقد و بررسی متون پایان نامه ها

نقد و بررسی پایان نامه ها همه رشته های دانشگاهی

نقد و بررسی متون پایان نامه ها

نقد و بررسی پایان نامه ها همه رشته های دانشگاهی

رشته حسابداری مدیریت دولتی بازرگانی مالی منابع انسانی زنجیره تامین حقوق جزا جرم شناسی بین الملل خصوصی عمومی برق قدرت الکترونیک مخابرات کنترل عمران خاک سازه زلزله مکانیک سیالات حرارت کامپیوتر ادبیات تاریخ روانشناسی علوم تربیتی فقه الهیات فلسفه ادیان دانشگاه آزاد صنایع جغرافیا رشته زبان علوم اجتماعی و جامعه شناسی علوم سیاسی

۳.۴    نمونه‌گیری و جامعه آماری   ۶۳
۴     فصل چهارم: یافته های تحقیق                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        ۶۷
۴.۱    مشخصات کلی جامعه نمونه  ۶۷
۴.۲    یافته های توصیفی   ۶۹
۴.۲.۱  آموزش و پروش و آموزش عالی ۷۱
۴.۲.۲   اقتصاد  ۷۲
۴.۲.۳  سیاست داخلی   ۷۵
۴.۲.۴   سیاست خارجی ۷۷
۴.۲.۵     قضاوت. ۷۸
۴.۲.۶      تقنین ۸۰
۴.۲.۷   توسعه و پیشرفت. ۸۱
۴.۲.۸      علم ۸۲
۴.۲.۹    زندگی روزمره ۸۵
۴.۲.۱۰    تعاملات اجتماعی ۸۸
۴.۲.۱۱   تصمیمات فردی ۹۰
۴.۲.۱۲     میانگین سکولاریسم در مجموع ۱۱ بعد. ۹۲
۴.۳    کدام حوزه اجتماعی بیشتر از بقیه از قلمرو دین خارج شده است؟. . ۹۳
۴.۴        یافته های تبیینی   ۹۵
۴.۴.۱   رابطه سکولاریسم و جنسیت. ۹۶
۴.۴.۲    رابطه سکولاریسم و رشته تحصیلی ۹۷
۴.۴.۳      رابطه سکولاریسم و میزان تحصیل در دانشگاه ۹۸
۴.۴.۴     رابطه سکولاریسم و سن ۱۰۰
۴.۴.۵    رابطه سکولاریسم و استان محل تولد و سکونت    ۱۰۰
۴.۴.۶    رابطه سکولاریسم و وضعیت تأهل ۱۰۱
۴.۴.۷     رابطه سکولاریسم و میزان تحصیلات پدر. ۱۰۲
۴.۴.۸   رابطه سکولاریسم و دینداری ۱۰۲
۴.۴.۹   رابطه سکولاریسم و دینداری والدین ۱۰۳
۴.۵   سنخ‌شناسی دانشجویان  ۱۰۵
۵       فصل پنجم: جمع‌بندی و نتیجه‌گیری   ۱۱۱
منابع. ۱۱۸
فهرست نمودارها
نمودار ‏۱‑۱: جایگاه تحقیق در هندسه مطالعات دین پژوهی و جامعه شناسی دین ۴
نمودار ‏۴‑۱: جهتگیری کلی دانشگاه در حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی ۷۱
نمودار ‏۴‑۲: جهتگیری کلی دانشگاه در حوزه اقتصاد. ۷۳
نمودار ‏۴‑۳: مقایسه نتایج دو گویه ۱۸ (ربا) و ۱۹ (عدم دخالت دین در اقتصاد) ۷۴
نمودار ‏۴‑۴ عدم همسویی پاسخ داده شده به گویه های اقتصادی ۱۸ و ۱۹. ۷۴
نمودار ‏۴‑۵: جهتگیری کلی دانشگاه در حوزه سیاست داخلی ۷۶
نمودار ‏۴‑۶: جهتگیری کلی دانشگاه در حوزه سیاست خارجی ۷۷
نمودار ‏۴‑۷: جهتگیری کلی دانشگاه در حوزه قضاوت. ۷۹
نمودار ‏۴‑۸: جهتگیری کلی دانشگاه در حوزه تقنین ۸۰
نمودار ‏۴‑۹: جهتگیری کلی دانشگاه در حوزه توسعه و پیشرفت. ۸۲
نمودار ‏۴‑۱۰: جهتگیری کلی دانشگاه در حوزه علم ۸۳
نمودار ‏۴‑۱۱: جهتگیری کلی دانشگاه در حوزه علم به تقکیک علوم طبیعی و انسانی ۸۴
نمودار ‏۴‑۱۲: جهتگیری کلی دانشگاه در حوزه زندگی روزمره ۸۶
نمودار ‏۴‑۱۳: جهتگیری کلی دانشگاه در حوزه های نجاست/ شرب خمر/ حجاب. ۸۷
نمودار ‏۴‑۱۴: جهتگیری کلی دانشگاه در حوزه تعاملات اجتماعی ۸۸
نمودار ‏۴‑۱۵: جهتگیری کلی دانشگاه در حوزه تعاملات اجتماعی به تفکیک گویه ها ۸۹
نمودار ‏۴‑۱۶: جهتگیری کلی در حوزه تصمیمات فردی ۹۱
نمودار ‏۴‑۱۷: جهتگیری کلی دانشگاه در میانگین ۱۱ حوزه ۹۲
نمودار ‏۴‑۱۸: سکولاریسم بر حسب جنسیت. ۹۷
نمودار ‏۴‑۱۹: سکولاریسم بر حسب رشته تحصیلی ۹۸
نمودار ‏۴‑۲۰: سکولاریسم بر حسب میزان تحصیل در دانشگاه ۹۹
نمودار ‏۴‑۲۱: سکولاریسم بر حسب سن ۱۰۰
نمودار ‏۴‑۲۲: سکولاریسم بر حسب محل تولد. ۱۰۰
نمودار ‏۴‑۲۳: سکولاریسم بر حسب محل سکونت. ۱۰۱
نمودار ‏۴‑۲۴: سکولاریسم بر حسب وضع تأهل ۱۰۱
نمودار ‏۴‑۲۵: سکولاریسم بر حسب میزان تحصیلات پدر. ۱۰۲
نمودار ‏۴‑۲۶: سکولاریسم بر حسب دینداری ۱۰۳
نمودار ‏۴‑۲۷: سکولاریسم بر حسب دینداری اظهار شده ۱۰۳
نمودار ‏۴‑۲۸: بررسی روند سکولاریسم با در نظر گرفتن همزمان دینداری شخص و والدین ۱۰۴
نمودار ‏۴‑۲۹: سکولاریسم بر حسب نگاه به غرب. ۱۰۷

  • آرما سالار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی