نقد و بررسی متون پایان نامه ها

نقد و بررسی پایان نامه ها همه رشته های دانشگاهی

نقد و بررسی متون پایان نامه ها

نقد و بررسی پایان نامه ها همه رشته های دانشگاهی

رشته حسابداری مدیریت دولتی بازرگانی مالی منابع انسانی زنجیره تامین حقوق جزا جرم شناسی بین الملل خصوصی عمومی برق قدرت الکترونیک مخابرات کنترل عمران خاک سازه زلزله مکانیک سیالات حرارت کامپیوتر ادبیات تاریخ روانشناسی علوم تربیتی فقه الهیات فلسفه ادیان دانشگاه آزاد صنایع جغرافیا رشته زبان علوم اجتماعی و جامعه شناسی علوم سیاسی

۲-۹-۲. اعمال حقوقی دو جانبه ۴۰
فصل سوم: بررسی تبیین چهارچوب  نهادهای محلی  در ایران
۳-۱. مقدمه ۴۳
۳-۲. تشکیل نهادهای محلی  نظام جمهوری اسلامی و ضرورت تشکیل شوراها ۴۴
۳-۳. جایگاه شوراها  در قانون اساسی. ۴۵
۳-۴. بررسی ارکان و صلاحیت­های شوراهای اسلامی در ایران (بر طبق قانون شوراها ۱۳۷۵) ۵۰
۳-۴-۱. شورای اسلامی روستا ۵۱
۳-۴-۱-۱. نهاد دهیاری (رکن اجرایی) ۵۲
۳-۴-۲. شورای اسلامی بخش. ۵۳
۳-۴-۳. شورای اسلامی شهر. ۵۴
۳-۴-۳-۱. نهاد شهرداری و شهردار (رکن اجرای شورای شهر) ۵۶
۳-۴-۴. شورای اسلامی شهرستان. ۵۷
۳-۴-۵. شورای اسلامی استان. ۵۸
۳-۴-۶. شورای عالی استان­ها ۵۹
۳-۵. نتیجه گیری از سازمان های محلی در ایران. ۶۱
فصل چهارم: نظارت واحدهای حکومتی بر اعمال حقوقی  نهاد‌های محلی
۴-۱. راهکارهای اجرایی نظارت بر اعمال حقوقی نهادهای محلی. ۶۵
۴-۲. اعمال حقوقی نهادهای محلی. ۶۶
۴-۳. نظارت قوای حکومتی بر اعمال حقوقی نهادهای محلی. ۶۷
۴-۳-۱. نظارت قوه مجریه بر نهاد های محلی. ۶۷
۴-۳-۱-۱. نظارت اداری بر سازمان­های اداری مرکزی و کارکنان آن ( تشریح اصل سلسله مراتب اداری) ۶۸
۴-۳-۱-۲. نظارت اداری سازمان­های مرکزی کشوری بر نهادهای غیرمتمرکز (تشریح اصل قیومیت اداری) ۷۰
۴-۳-۱-۳. مقایسه قیومیت اداری و سلسله مراتب اداری. ۷۳
۴-۴. انواع نظارت  قیومییت بر اعمال حقوقی نهادهای غیر متمرکز. ۷۴
۴-۴-۱. نظارت مستقیم. ۷۴
۴-۴-۱-۱. نظارت بر تصمیمات و اعمال حقوقی نهادهای محلی. ۷۵
۴-۴-۱-۲. نظارت بر ادامه فعالیت نهادهای محلی. ۷۶
۲-۴-۱-۳. نظارت حکومت مرکزی بر اعضای نهادهای محلی. ۷۷
۴-۴-۲. نظارت غیر مستقیم. ۷۸
۴-۴-۲-۱. کمک مالی. ۷۹
۴-۴-۲-۲. کمک آموزشی دولت مرکزی. ۸۰
۴-۴-۲-۳. کمک­های مشروط دولت مرکزی به حکومتهای محلی. ۸۱
۴-۴-۲-۴. حضور یا دعوت مقامات برای حضور در جلسات ۸۱
۴-۵. نظارت  وزارت کشور بر اعمال حقوقی  نهادهای محلی در ایران. ۸۴
۴-۵-۱. تحلیل قانونی هیات­های حل اختلاف سه درجه­ای. ۸۴
۴-۵-۱-۱. هیات مرکزی حل اختلاف ۸۵
۴-۵-۱-۲. هیات حل اختلاف و رسیدگی استان. ۸۵
۴-۵-۱-۳. هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شهرستان. ۸۶
۴-۵-۲. تحلیل اختیار نظارتی وزارت کشور از طریق هیاتهای سه درجه­ای. ۸۶
۴-۵-۲-۱. نظارت بر مصوبات شوراها (مهمترین عمل حقوقی )در ایران بر طبق قانون شوراها ۸۶
۴-۵-۲-۲. نظارت بر اعمال حقوقی اعضای نهادهای محلی در ایران بر طبق قانون شوراها ۹۶
۴-۵-۲-۳. نظارت بر کلیت نهادهای محلی در ایران  بر طبق قانون شوراها ۱۰۱
۴-۵-۲-۳-۱. اداره کل امور هماهنگی و عمرانی وزارت کشور ۱۰۸
۴-۵-۲-۳-۲. دفتر فنی معاونت هماهنگی امور عمرانی (وزارت کشور) ۱۰۸
۴-۵-۲-۳-۳. سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ۱۰۹
۴-۵-۲-۴. تعارض­های نظارت وزارت کشور بر با فلسفه ایجاد نهادهای محلی. ۱۰۹
۴-۵-۳. نظارت وزارت مسکن و شهرسازی بر نهادهای محلی. ۱۱۰
۴-۵-۴. نظارت وزارت اقتصاد و دارای بر نهادهای محلی. ۱۱۰
۴-۵-۵. نظارت وزارت اطلاعات بر نهاد های محلی. ۱۱۱
۴-۶. نظارت قوه مقننه بر نهادهای محلی. ۱۱۱
۴-۶-۱. گزارش رئیس مجلس. ۱۱۱
۴-۶-۲. نطق پیش از دستور ۱۱۲
۴-۶-۳. نظارت خاص  مجلس از طریق وظایف تقنینی. ۱۱۲
۴-۶-۳-۱. نظارت استطلاعی. ۱۱۳
۴-۶-۳-۲. نظارت استصوابی. ۱۱۴
۴-۷. نظارت قضایی بر نهادهای محلی. ۱۱۴
۴-۷-۱. نظارت قضایی دیوان عدالت اداری نسبت به نهادهای محلی. ۱۱۴
۴-۷-۲. نظارت سازمان بازرسی کل کشور ۱۳۰
۴-۸ آسیب­های نهادهای محلی از نظارت قیومیتی مقامات مرکزی. ۱۳۰
فصل پنجم : نتیجه گیری  و ارئه راهکار
۵-۱. نتیجه گیری. ۱۳۵
۵-۲. ارائه راهکار ۱۳۶

 

  • آرما سالار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی